O Komm!-u

Komm! je agencija primarno orijentirana na pružanje usluga iz područja komunikacijskog menadžmenta. Razvojem poslovanja i izgradnjom kompetencija unutar timova, agencija se usmjerila na tržišne niše poput financijskog tržišta i poslovnog savjetovanja, tehnološkog tržišta, lifestyle i eno-gastro segmenta. Obzirom na dinamičnost i veličinu agencije, naš se tim u potpunosti prilagođava potrebama poslovnim vrijednostima i utvrđenim pravilima poslovne komunikacije klijenata prema medijima i ostalim javnostima. Naš poslovni pristup i metode rada jamče uspostavu i razvoj jedinstvenog partnerskog odnosa s našim klijentima. Njihova kreativnosti i iskustvo doprinose uspješnosti projekta i sveukupnoj poslovnoj učinkovitosti agencije. Članovi tima sposobni su osigurati sveobuhvatnu komunikacijsku podršku svojim partnerima. Svi stručnjaci komm!-a visoko su obrazovani te se tijekom svog rada dodatno usavršavaju.

Ekspertiza:

Iskustvo rada u korporativnoj okolini te medijskoj industriji
Radeći za globalne korporacije ključni članovi tima upoznati su sa specifičnim pravilima i protokolima komuniciranja između utjecajnih javnosti u spomenutim segmentima. Isto tako, pojedini članovi tima imaju uredničko i novinarsko iskustvo rada u nekim od vodećih medija u Hrvatskoj kao i u prevoditeljsko-izdavačkoj djelatnosti.
EU komunikacijski menadžement
Komm! raspolaže kapcitetom, znanjem i resursima na temelju kojih pruža uslugu odnosa s javnošću u segmentu projekata financiranih sredstvima Europske unije.
Razumijevanje tehnologije = osobni interes
Članovi Komm!-a imaju iskustvo rada u analitičkoj industriji specifično vezanoj uz tehnologije i računala. Samim time razumiju potrebe tehnoloških zahtjeva i osnove proizvoda i usluga koje tehnološke tvrtke nude krajnjim korisnicima. Svakodnevno pratimo nove tehnološke trendove te nadopunjujemo svoje znanje i znanje klijenta o najnovijim tržišnim kretanjima.
Interni metodološki pristup
Osmislili smo i razvili jedinstvenu metodologiju prikupljanja i analize podataka te sustav za unapređenje komunikacije. Navedena metodologija rada omogućuje sveobuhvatni uvid i poboljšanje interne te eksterne komunikacije za klijenta.